- Πληροφορίες Σεμιναρίου
- Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο
- Σε Ποιούς Απευθύνεται
- Εκπαιδευτικοί Στόχοι
- Εκπαιδευτικές Μέθοδοι
- Παροχές
- Επιδότηση
- Πιστοποίηση
- Τύπος ΣεμιναρίουΜε φυσική παρουσία
- ΠόληΑθήνα
- Έναρξη Αθήνα24/10/2024
- Ωράριο Αθήνα18:00-21:15
- Διάρκεια170 ώρες - 15 εβδομάδες
- Συχνότητα3 φορές/εβδομάδα: Τρίτη – Πέμπτη - Παρασκευή
- ΕπιδότησηΈκπτωση 510 € για εγγραφές έως 31/5/2024
- Τιμή1360.00€
Μάθε τα πάντα για το Ξενοδοχειακό Management, το Κρασί και το Bar, με ένα ευέλικτο και ταχύρρυθμο πρόγραμμα εκπαίδευσης. Ξεκίνα άμεσα μια επιτυχημένη καριέρα στον Τουρισμό.
Το πρόγραμμα στοχεύει στην ταχύρρυθμη εκπαίδευση σε εξειδικευμένα αντικείμενα του Τουριστικού Κλάδου.
Περιλαμβάνει Θέματα Hotel και HR Mangement, με εξειδίκευση στην Οροφοκομία, την διοργάνωση συνεδρίων και εκδηλώσεων, το βιβλίο πόρτας (Main Courante).
Περιλαμβάνει επίσης εξειδίκευση στο Τμήμα Ποτών (Bar, Wine) κάθε Τουριστικής Μονάδας.
Τέλος, παρέχει εξοικείωση με την ορολογία στις κύριες ξένες γλώσσες της τουριστικής βιομηχανίας.
Το σεμινάριο είναι αυτόνομο και – με την ολοκλήρωσή του – καλύπτει πλήρως την ύλη που περιέχει.
Ωστόσο, όσοι το επιθυμούν, μπορούν να συνεχίσουν την παρακολούθηση και στους άλλους κύκλους Ξενοδοχειακών Σπουδών, με εμβάθυνση σε επιπλέον εξειδικευμένα τουριστικά αντικείμενα.
- Μπορεί να επιλεχθεί και η παρακολούθηση ΜΕΝΟΝΩΜΕΝΩΝ μαθημάτων
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις εξής εκπαιδευτικές ενότητες
- Οινολογία – Οινογνωσία
- Bartending
- Hotel Management: Συνέδρια, Οροφοκομία, Main Courante
- Διοίκηση Προσωπικού στον Τουρισμό (HR Management)
- Τουριστική Οικονομία, Ψυχολογία, Πολιτική
- English for Tourism – Αγγλικά για τον Τουρισμό
- Deutsch im Tourismus – Γερμανικά για τον Τουρισμό
- Francais du Tourisme – Γαλλικά για τον Τουρισμό
Το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για κάθε ενότητα είναι το παρακάτω:
ΟΙΝΟΛΟΓΙΑ – ΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑ
- Εισαγωγή, ιστορική αναδρομή στη διάδοση της αμπέλου και της εμφάνισης του κρασιού.
- Καλλιέργεια και ποικιλίες της αμπέλου: Συνθήκες κλιματολογικές, εδαφολογικές, κλπ Εξελιγμένες μορφές καλλιέργειας της αμπέλου και βελτίωσης της παραγωγής σταφυλιών
- Παραγωγή του κρασιού (χημική διαδικασία παρασκευής): Τρύγος, μεταφορά σταφυλιών,
- Στάδια οινοποίησης (λευκού, κόκκινου, ροζέ)
- Διακρίσεις του κρασιού ανάλογα με τη γεύση, το χρώμα, το άρωμα
- Τυποποίηση των κρασιών: – Έλεγχος φιάλης, πώματος − Επιλογή ετικέτας − Παλαίωση κρασιών, συνθήκες που πρέπει να επικρατούν σε μία κάβα − Οργάνωση κάβας
- Κρασιά με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά: Αφρώδη κρασιά Σαμπάνιες Γλυκά
- Ποιοτική κατάταξη των κρασιών. Κατηγορίες με βάση τις Κοινοτικές Οδηγίες: Οι ενδείξεις “reserve”, “grand reserve” και λοιποί διεθνείς όροι
- Τα χαρακτηριστικά των κρασιών ως προς το χρώμα, άρωμα, γεύση, μπουκέ, σήμα: Περιεκτικότητα σε οινόπνευμα
- Γεύση των κρασιών και πώς ελέγχεται από ειδικούς «degustateurs»: Ειδικά σκεύη και ποτήρια που χρησιμοποιούνται στο σερβίρισμα των διάφορων ειδών κρασιών
- Τεχνική παρουσίασης των κρασιών: Μεταφορά και παρουσίαση της φιάλης Εκπωμάτωση της φιάλης, Σερβίρισμα του κρασιού και κανόνες για κάθε είδος, Μετάγγιση (decantage), Απαραίτητα σκεύη και εξοπλισμός για ένα τυπικό σερβίρισμα κρασιού, Προσόντα οινοχόου, στολή, καθήκοντα
- Οι κυριότερες οινοπαραγωγικές χώρες (με έμφαση στις Ευρωπαϊκές): Οι κυριότερες εταιρείες και τα προϊόντα τους
- Οινοπαραγωγικές περιοχές της Ελλάδας: Εταιρείες και Συνεταιρισμοί παραγωγής οίνου
- Αντιστοιχία των φαγητών και κρασιών
- Σύνθεση καταλόγου κρασιών, παρουσίαση και τεχνική πωλήσεων
BARTENDING
- Εισαγωγή στο «Μπαρ» ως τμήματος εκμετάλλευσης ή ως αυτοτελούς επιχείρησης: – – Άδεια λειτουργίας, υγειονομικοί κανόνες – Είδη Μπαρ, με έμφαση στο «American Bar» – Επιλογή θέσης του τμήματος, εγκατάσταση, χώρος – Επίπλωση, διακόσμηση, εγκαταστάσεις
- Εξοπλισμός του Μπαρ και χρήση: – Μηχανήματα και συσκευές – Σκεύη, εργαλεία και όργανα – Λοιπός εξοπλισμός με έμφαση στα γυάλινα σκεύη
- Οργανόγραμμα προσωπικού του Μπαρ: – Οργάνωση εργασίας του προσωπικού – Προσόντα και καθήκοντα του προσωπικού – Η προσωπικότητα του μπάρμαν (ή bartender ή barkeeper) με αναφορά κυρίως στην εμφάνιση, στην κίνηση, στους τρόπους, στο ντύσιμο. Η barmaid ή barwoman.
- Η εργασία στο Μπαρ: – Η προετοιμασία του Μπαρ (Μise en place) – Λειτουργία, εξυπηρέτηση – Πέρας – κλείσιμο της εργασίας
- Βασικές αρχές τη εργασίας κατά την πώληση των ποτών και λοιπών ειδών: – Ανάλυση εργασίας – Κανόνες χρήσης των γυάλινων σκευών – Πώληση και παρουσίαση στο Μπαρ – Θερμοκρασίες των ποτών στα Μπαρ
- Εισαγωγή στα αλκοολούχα ή οινοπνευματώδη ποτά: – Χαρακτηριστικά των ποτών, διάκριση (ζύμωση, απόσταξη) – Περιεκτικότητα σε οινόπνευμα των ποτών (πίνακας) – Μετατροπή proof σε GUY LUSSEC
- Τα κυρίως οινοπνευματώδη ποτά (SPIRITS) ονομαστικά: – Παρασκευή των βασικότερων οινοπνευματωδών ποτών – Το ουίσκι – Το τζιν – Το ρούμι – Η βότκα
- Αποστάγματα από κρασί: Κονιάκ, μπράντι, αρμανιάκ – Διάφορα άλλα αλκοολούχα ποτά (τα κυριότερα που χρησιμοποιούνται π.χ. τεκίλα, ούζο, ακουαβίτ, κλπ)
- Ορεκτικά και επιδόρπια ποτά και κρασιά (τα κυριότερα, με έμφαση στα βερμούτ, μπίττερ, μαδέρα, πορτό, σέρυ, μαυροδάφνη, κλπ) – Τα κυριότερα λικέρ (ονομασία, προέλευση, παρασκευή)
- Η μπύρα: Παρασκευή, προέλευση, τρόπος παρουσίασης
- Ποτά χωρίς αλκοόλ: – Αναψυκτικά (χυμοί, ανθρακούχα, νερά) – Αφεψήματα (καφές, τσάι, κακάο, κ.λπ.)
- Βοηθητικά είδη του Μπαρ για την παρουσίαση των ποτών και την παρασκευή κοκτέιλ (φρέσκα φρούτα, λεμόνι, σάλτσες, ξηροί καρποί, κ.λπ.).
- Σύνθετα ποτά και κατηγορίες: Cocktails Long drinks Short drinks Party drinks Εισαγωγή στην προέλευση, τη σύνθεση και τις υποκατηγορίες αυτών.
- Ορολογία: οι βασικότεροι όροι στο Bar. – Συνταγές και τρόπος παρουσίασης των πιο διαδεδομένων κοκτέιλ.
- Παραγγελία ποτών, οργάνωση της αποθήκης, απογραφή ποτών, Κατάρτιση κάρτας Μπαρ και σύνθεση τιμοκαταλόγου, Το μπαρ του δωματίου (mini – bar) και η φροντίδα του.
Hotel Management: Συνέδρια, Οροφοκομία, Main Courante
Οργάνωση Συνεδρίων και Εκδηλώσεων
- Διακρίσεις συνεδριακών και λοιπών εκδηλώσεων.
- Ορολογία.
- Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των εκδηλώσεων.
- Οι φορείς συνεδρίων (Corporate buyers & Association buyers).
- Οι προμηθευτές συνεδρίων και οι μεσάζοντες.
- C.O.: PROFESSIONAL CONFERENCE ORGANIZERS – Destination management companies. – Conference production companies. – Venue finding agencies. – Άλλοι μεσάζοντες του συνεδριακού τουρισμού.
- Οργάνωση Εκδηλώσεων – Διοργάνωση συνεδρίων – ημερίδων – διασκέψεων από τις ξενοδοχειακές μονάδες
- Κατάσταση ενεργειών για τη διοργάνωση Συνεδρίων – Ημερίδων – Διασκέψεων κ.ά.
Οροφοκομία (Housekeeping)
- Στοιχεία διακόσμησης ξενοδοχειακών μονάδων.
- Αρμοδιότητες του HOUSEKEEPING.
- Το προσωπικό του HOUSEKEEPING.
- Καθήκοντα Προσωπικού Housekeeping.
- Ο δεκάλογος του επαγγελματία HOUSEKEEPER.
- Η διαδικασία καθαρισμού δωματίων και κοινοχρήστων χώρων.
- Αποθήκευση και διαχείριση των υλικών του τμήματος HOUSEKEEPING.
- Πλυντήριο. (Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα).
- Υπηρεσία ορόφων και άλλα τμήματα.
Main Courante
- Τήρηση λογαριασμών (Main Courante). – Ορισμός και σημασία του τμήματος αυτού. – Σύγχρονα συστήματα τήρησης λογαριασμών.
- Κλασική μέθοδος τήρησης λογαριασμών. – Καταχωρήσεις μεμονωμένων πελατών και ομάδων και έκδοση λογαριασμών (λεπτομερείς ασκήσεις).
- Κλασική μέθοδος τήρησης λογαριασμών. – Καταχωρήσεις μεμονωμένων πελατών και ομάδων και έκδοση λογαριασμών (λεπτομερείς ασκήσεις).
- Καταχωρήσεις εκτάκτων καταναλώσεων πελατών και τμημάτων εκμετάλλευσης – Χρεώσεις και πιστώσεις πελατών στο βιβλίο της M/C
- Συμφωνία – κλείσιμο – έλεγχος – ημερήσια αναφορά. – Χρεώστες (μεμονωμένοι – πρακτορεία).
- Ειδικές εγγραφές. – Αλλαγή στους όρους διαμονής (DAY – USE, MAISON).
Διοίκηση Προσωπικού στον Τουρισμό (HR Management)
- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Εισαγωγικές έννοιες: – Η σημασία του ανθρώπινου παράγοντα στη σύγχρονη επιχείρηση – Ανθρώπινη συμπεριφορά, έννοια αυτής και η σημασία της στην παραγωγική διαδικασία της επιχείρησης – Κίνητρα ανθρώπινης συμπεριφοράς στον επιχειρησιακό χώρο
- Η ανάπτυξη ανθρώπινων σχέσεων μέσα στην επιχείρηση – Βασικοί κανόνες και αρχές των ανθρώπινων σχέσεων
- Στρατολόγηση και επιλογή προσωπικού στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: – Ποικιλία και διαθεσιμότητα ανθρώπων για πρόσληψη – Τρόποι προσέλκυσης του νέου προσωπικού
- Επιλογή προσωπικού: – Διαδικασία και στάδια επιλογής του προσωπικού
- Η εκπαίδευση του προσωπικού στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις: – Σκοπός και αναγκαιότητα της εκπαίδευσης – Η εκπαίδευση των εργαζομένων κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας τους
- Ο ρόλος και οι ευθύνες των διευθυντικών στελεχών – Προγράμματα και μέθοδοι εκπαίδευσης − Τα στάδια και τα μέσα της οργανωμένης εκπαίδευσης − Η εκπαίδευση στα διάφορα τμήματα − Τα πλεονεκτήματα και οι επιδράσεις της εκπαίδευσης
- Συστήματα αμοιβών στα ξενοδοχεία: – Οι μισθοί στη ξενοδοχειακή επιχείρηση σε σχέση με τους άλλους τομείς
- Καθορισμός των ανεκτών επιπέδων αμοιβών – Καθορισμός της αξίας μίας θέσης εργασίας – Διάφορα ωφελήματα και συμπληρωματικές παροχές
- Αξιολόγηση απόδοσης του προσωπικού στα ξενοδοχεία: – Γενικές έννοιες για την αξιολόγηση της απόδοσης – Εφαρμογές της αξιολόγησης απόδοσης
- Τεχνικές αξιολόγησης απόδοσης – Προβλήματα που προκύπτουν κατά την αξιολόγηση της απόδοσης
- Βελτίωση του ηθικού και παρακίνηση των εργαζομένων: – Το ηθικό ως μέτρο των ανθρώπινων σχέσεων
- Υποκινητικοί παράγοντες και θεωρίες παρακίνησης των εργαζομένων – Μέτρηση του ηθικού – Παράγοντες που επηρεάζουν το ηθικό στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
- Η εφαρμογή των αρχών του management στα ξενοδοχεία: – Τι είναι management – manager – Αποτελεσματικό και αποδοτικό Management – Εργασιακοί ρόλοι του manager – Το εργασιακό άγχος και η αντιμετώπισή του
- Η παραγωγικότητα εργασίας και οι τρόποι αύξησης της στις ξενοδοχειακές μονάδες: – Η ελληνική πραγματικότητα – Μέτρηση της παραγωγικότητας εργασίας στα ξενοδοχεία, Η παραγωγικότητα εργασίας στα ελληνικά ξενοδοχεία – Μέθοδοι αύξησης της παραγωγικότητας
Τουριστική Οικονομία, Ψυχολογία, Πολιτική
Α. Τουριστική Οικονομία
- Στοιχεία Τουριστικής Οικονομίας. Η Τουριστική Οικονομία ως ιδιαίτερος κλάδος της Οικονομικής Επιστήμης – Περιεχόμενο και χρησιμότητα της Τουριστικής Οικονομίας – Αντικείμενο και διακρίσεις της Τουριστικής Οικονομίας
- Βασικές έννοιες της Τουριστικής Οικονομίας – Τουριστική αγορά – Τουριστικά προϊόντα – Συντελεστές της τουριστικής παραγωγής – Κόστος της τουριστικής παραγωγής – Τουριστικά κίνητρα – τουριστικές επενδύσεις
- Η ζήτηση των τουριστικών αγαθών – Παράγοντες τουριστικής ζήτησης – Η συμπεριφορά του τουρίστα σαν καταναλωτή και χρήση τουριστικών αγαθών – Τουριστικό εισόδημα και τουριστική δαπάνη – σχέσεις
- Η τουριστική παραγωγή – Οι τουριστικές επιχειρήσεις – Οι βασικοί συντελεστές παραγωγής του τουριστικού προϊόντος – Οι συνθήκες παραγωγής της τουριστικής επιχείρησης – Η ζήτηση παραγωγικών συντελεστών από την τουριστική επιχείρηση
- Το κόστος παραγωγής και η προσφορά τουριστικών αγαθών
- Μέτρηση και πρόβλεψη της τουριστικής ζήτησης
- Ο προσδιορισμός της τιμής και της ποσότητας ισορροπίας στην αγορά ενός τουριστικού προϊόντος
- Προγραμματισμός και Ανάπτυξη της τουριστικής οικονομίας
Β. Τουριστική Ψυχολογία & Κοινωνιολογία
- Εισαγωγή στη Ψυχολογία του Τουρισμού – Έννοια και αντικείμενο της σύγχρονης ψυχολογίας – Η αξία της τουριστικής ψυχολογίας και η σχέση της με τους άλλους κλάδους της τουριστικής επιστήμης
- Οι ιδιαιτερότητες της καταναλωτικής συμπεριφοράς στον τουρισμό – Μεθοδολογία της Ψυχολογίας του Τουρισμού
- Βασικές έννοιες της Τουριστικής Ψυχολογίας – Ο ανθρώπινος παράγοντας στον τουριστικό τομέα – Ψυχολογικές παράμετροι και επιρροές στον τουρισμό – Η ψυχολογία των εργαζομένων στον τουριστικό τομέα.
- Γενικά θέματα που αφορούν την Τουριστική Ψυχολογία – Ευρωπαϊκή κοινοτική πολιτική στον τουρισμό – Διεθνείς τουριστικοί οργανισμοί και ψυχολογικό κλίμα – Η σπουδαιότητα της τουριστικής εκπαίδευσης και η εκπαίδευση
- Τουριστική προβολή: Η σημασία του ψυχολογικού παράγοντα – Αναφορά στις νέες αγορές και μορφές τουριστικής ανάπτυξης (συνεδριακός, κρουαζιερόπλοια, άτομα με ειδικές ανάγκες) – Ειδικές τουριστικές επιλογές (αγροτουρισμός, αθλητικός τουρισμός, τα καζίνο, time – sharing και home exchange)
Γ. Στοιχεία τουριστικής πολιτικής
- Αντικείμενο και χαρακτηριστικά της τουριστικής πολιτικής – Επιδιώξεις και στόχοι της τουριστικής πολιτικής – Μέσα και μέτρα άσκησης της τουριστικής πολιτικής – Προγραμματισμός της τουριστικής πολιτικής – Διαδικασία λήψης αποφάσεων της τουριστικής πολιτικής.
- Φορείς της τουριστικής πολιτικής στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και παγκοσμίως – Τουριστική πολιτική και Ε.Ε. – Αγροτουριστικοί συνεταιρισμοί (νομικό και κοινωνικό πλαίσιο στην Ελλάδα και την Ε.Ε.)
English for Tourism – Αγγλικά για τον Τουρισμό
- Λεξιλόγιο, ορολογία, γραμματική και σύνθεση φράσεων.
- Ανάπτυξη ικανότητας γραφής και ανάγνωσης.
- Αρχές συνομιλίας και επικοινωνίας
- Τουριστικοί διάλογοι – Περιστάσεις Επικοινωνίας
- Ανάγνωση και σύνταξη τουριστικών εντύπων.
- Ταξιδιωτική, Ξενοδοχειακή και Τουριστική αλληλογραφία.
Deutsch im Tourismus – Γερμανικά για τον Τουρισμό
- Λεξιλόγιο, ορολογία, γραμματική και σύνθεση φράσεων.
- Ανάπτυξη ικανότητας γραφής και ανάγνωσης.
- Αρχές συνομιλίας και επικοινωνίας
- Τουριστικοί διάλογοι – Περιστάσεις Επικοινωνίας
- Ανάγνωση και σύνταξη τουριστικών εντύπων.
- Ταξιδιωτική, Ξενοδοχειακή και Τουριστική αλληλογραφία.
Francais du Tourisme – Γαλλικά για τον Τουρισμό
- Λεξιλόγιο, ορολογία, γραμματική και σύνθεση φράσεων.
- Ανάπτυξη ικανότητας γραφής και ανάγνωσης.
- Αρχές συνομιλίας και επικοινωνίας
- Τουριστικοί διάλογοι – Περιστάσεις Επικοινωνίας
- Ανάγνωση και σύνταξη τουριστικών εντύπων.
- Ταξιδιωτική, Ξενοδοχειακή και Τουριστική αλληλογραφία.
- σε ανθρώπους που εργάζονται ήδη στον τουρισμό και θέλουν να αναβαθμίσουν και να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους
- σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν καριέρα στον τουρισμό, αλλά επιθυμούν να αποκτήσουν στέρεες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις, σε σύντομο χρονικό διάστημα, χωρίς δέσμευση σε μακροχρόνιες σπουδές.
- σε αποφοίτους τουριστικών σχολών διαφόρων ειδικοτήτων (μαγειρικής, ζαχαροπλαστικής, ξενοδοχειακών, τουριστικού πρακτορείου κλπ) που θέλουν να ολοκληρώσουν και να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους, ώστε να μπορούν να εργαστούν αποτελεσματικά ως στελέχη του Τουριστικού Κλάδου σε όλες τις εκδοχές του.
Με το τέλος του σεμιναρίου οι καταρτιζόμενοι θα έχουν κατακτήσει τις παρακάτω γνώσεις και δεξιότητες:
- Θα έχουν αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες επαγγελματικού bartending.
- Θα είναι γνώστες της Οινογνωσίας και του Wine Pairing, ώστε να εργαστούν σε εστιατόρια ως Ειδικοί Κρασιού
- Θα έχουν κατανοήσει τις βασικές αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Ξενοδοχείων και Τουριστικών Επιχειρήσεων σε θέματα στελέχωσης, επιλογής προσωπικού, ηγεσίας, Ελέγχου.
- Θα έχουν κατακτήσει γνώσεις και δεξιότητες οργάνωσης και διαχείρισης (management) Ξενοδοχειακών Μονάδων στα πεδία της: ΟΡΟΦΟΚΟΜΙΑΣ, ΒΙΒΛΙΟΥ ΠΟΡΤΑΣ (main courante).
- Θα έχουν κατακτήσει σημαντικά στοιχεία ορολογίας, επικοινωνίας, γραφής, ανάγνωσης και συνεννόησης με τους πελάτες του Τουρισμού και της Εστίασης, στις τρείς βασικές τουριστικές γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά.
- Εφαρμόζονται σύγχρονες συμμετοχικές μέθοδοι διδασκαλίας, ειδικά σχεδιασμένες για ενηλίκους
- Χρησιμοποιείται ψηφιακός εκπαιδευτικός εξοπλισμός και εποπτικά μέσα
- Τα μαθήματα είναι τόσο θεωρητικά, όσο και πρακτικά – στα Εργαστήρια Τουρισμού και Επισιτισμού του ΚΕΔΙΒΙΜ PRAXIS – ενώ στα πλαίσια του σεμιναρίου θα γίνουν εκπαιδευτικές επισκέψεις σε πρότυπες τουριστικές επιχειρήσεις.
Παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ Εκπαιδευτικές σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή
Το σεμινάριο ΔΕΝ είναι επιδοτούμενο. Είναι αυτοχρηματοδοτούμενο.
ΟΜΩΣ: Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί-χρηματοδοτηθεί μέσω των πόρων του ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ.
Προϋπόθεση χρηματοδότησης: o ενδιαφερόμενος να είναι εργαζόμενος.
Την υποβολή φακέλου στο τμήμα ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ αναλαμβάνει ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός PRAXIS
Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο ΚΕΔΙΒΙΜ PRAXIS (κωδικός Πιστοποίησης Υπουργείου Παιδείας 1110-1832)