#ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

#Τουρισµός, Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών, Υγιεινή & Ασφάλεια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων


  • Τύπος ΣεμιναρίουΜε φυσική παρουσία
  • ΠόληΑθήνα
  • Ωράριο Αθήνααπογευματινό
  • Διάρκεια24 ώρες
  • ΣυχνότηταΚάθε Τετάρτη

Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών:

• Διαχείριση Παραπόνων- Κατανόηση Αναγκών Πελατών

• Βελτίωση Ποιότητας Παρεχόμενων Υπηρεσιών
• Κανόνες Συμπεριφοράς και Εμφάνιση του προσωπικού

• Εγκαταστάσεις Εξοπλισμός

 

Αξιολόγηση και Βελτίωση της Λειτουργίας και του Εξοπλισμού
των διαφόρων Τμημάτων της Ξενοδοχειακής Επιχείρησης:

• Front Desk • Οροφοκοµία • Εστιατόριο – Bar – Cafe:

Service, κοστολόγηση, ποιοτική λειτουργία

• Λειτουργία Κουζίνας, ανάλυση γευμάτων και σύνθεση μενού

• Room Service και Mini Bar
• Διοργάνωση Εκδηλώσεων • Άλλες υπηρεσίες

 

Υγιεινή και Ασφάλεια Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

• Υγιεινή Τροφίμων: ορθός χειρισμός τροφίμων από το προσωπικό

• Υγιεινή Δωματίων και χώρων πελατών

• Ασφάλεια  στην εργασία

Σε ξενοδοχειακές μονάδες που θέλουν να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους και να μοριοδοτηθούν στα κριτήρια για την κατάταξη σε κατηγορίες αστέρων, σύµφωνα µε το Κριτήριο 11.1 του Παραρτήµατος
της ΥΑ 216/2015 για την κατάταξη των Ξενοδοχείων σε Κατηγορίες Αστέρων.

Στο Παράρτηµα της Απόφασης Υπουργού Τουρισµού υπ’ αριθµόν 216 / 8-1-2015 (ΦΕΚ 10/Β/9-1-2015), µεταξύ των βαθµολογούµενων κριτηρίων για την κατάταξη των ξενοδοχείων σε κατηγορίες αστέρων, βρίσκεται και το Κριτήριο 11.1, σύµφωνα µε το οποίο οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που επιδιώκουν την κατάταξή τους στις κατηγορίες από 1* έως 5*, προαιρετικά µπορούν να επιδιώκουν την εκπαίδευση του προσωπικού τους, προκειµένου να: «βαθµολογούνται µε 150 µόρια εφ’ όσον τουλάχιστον το 10% του προσωπικού τους, συµµετέχει σε επιµορφωτικό πρόγραµµα σχετικό µε τον τουρισµό και την ασφάλεια, διάρκειας µεγαλύτερης των 20 ωρών σε ετήσια βάση»Για το επιµορφωτικό πρόγραµµα απαιτείται η σχετική πιστοποίηση.

 

 

  • Κρατήσεις θέσεων με συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας και κατάθεση προκαταβολής.
  • Για τραπεζική κατάθεση του ποσού του σεμιναρίου, χρησιμοποιήστε τους παρακάτω λογαριασμούς:
Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ
 IBAN GR 35 0172 1540 0051 5403 8738 483 
Τράπεζα ΕΘΝΙΚΗ
 IBAN GR 76 0110 8620 0000 8624 8000 282
Δικαιούχος ΜΑΡΙΑ ΧΑΪΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΚΕΚ PRAXIS Ε.Ε.

Με το τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αναβαθμίσει σημαντικά τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους σε θέματα λειτουργίας και εξοπλισμού των ξενοδοχειακών μονάδων και των διαφόρων τμημάτων τους, σε θέματα ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών και σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας.

 

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η διάρκεια της κάθε εκπαιδευτικής ώρας είναι 45′

Βεβαίωση Συμμετοχής σε Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης, από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (ΚΕΔΙΒΙΜ 2) PRAXIS (Αριθμός Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 11101832).

Το εργαστήριο του Σεμιναρίου

praxis logo

image/svg+xml
Φόρμα ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

    Ενδιαφέρομαι για
    Περιοχή ενδιαφέροντος
    X
    CONTACT US