#ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

#Τεχνικός Πωλητής Smartphones & Tablets


  • Τύπος ΣεμιναρίουΜε φυσική παρουσία
  • ΠόληΑθήνα
  • Διάρκεια16 ώρες
  • Συχνότητα4 συναντήσεις των 4 ωρών
  • Τα smartphones και τα Tablets είναι πλέον αναπόσπαστα στοιχεία της καθημερινότητάς μας
  • Είναι τα ηλεκτρονικά αγαθά με την μεγαλύτερη ζήτηση, γι αυτό και σε κάθε πόλη και σε κάθε γειτονιά υπάρχουν μικρά ή μεγάλα καταστήματα πώλησης και επισκευής κινητών τηλεφώνων και tablets.
  • Ακόμη πιο εκρηκτική είναι η ανάπτυξη των αλυσίδων τεχνολογίας που διαθέτουν παντού μεγάλα καταστήματα με κάθετη οργάνωση: από την ενημέρωση των πελατών και την πώληση προϊόντων τεχνολογίας που ταιριάζουν στις ανάγκες τους, μέχρι το service, τις μικροεπισκευές, τις αναβαθμίσεις και την σύνδεση με περιφερειακά και αξεσουάρ.
  • Για τον λόγο αυτό η ζήτηση για στελέχη Πωλήσεων και Service με γνώσεις και εξειδίκευση στα Κινητά και στα Tablets είναι ολοένα και μεγαλύτερη, αφού δημιουργούνται καθημερινά δεκάδες νέες θέσεις εργασίας στον κλάδο αυτό.

 

Το σεμινάριο αυτό έρχεται να καλύψει το κενό για ταχύρυθμη εκαπίδευση Τεχνικών και Πωλητών Τεχνολογίας με έμφαση στα Smartphones και στα Tablets.

 

Ανεξαρτήτως από το background του κάθε συμμετέχοντα, το σεμινάριο “χτίζει” γνώσεις και δεξιότητες που αποτελούν το διαβατήριο για την διεκδίκηση με αξιώσεις μιας θέσης στον χώρο των λιανικών πωλήσων προϊόντων τεχνολογίας.

 

Το σεμινάριο περιλαμβάνει τα παρακάτω θέματα:

 

Εισαγωγή

  • Εκμάθηση και Κατανόηση των Βασικών Τεχνικών Χαρακτηριστικών των Κινητών και των Tablets: αποθηκευτικός χώρος, μνήμη ram, επεξεργαστής,  μπαταρία, οθόνη, χρώματα οθόνης, ανάλυση οθόνης.
  • Από τι αποτελείται ένα κινητό τηλέφωνο  /  Tablet.
  • Τι πρέπει να προσέξουμε όταν αγοράζουμε ένα τηλέφωνο /  Tablet.
  • Πως κρίνουμε ποιο τηλέφωνο είναι καλύτερο ανάλογα με τις ανάγκες μας.
  • Αγορά συσκευής: μάρκα συσκευής & λογισμικό συσκευής: iOS-Android-Windows.
  • Εκδόσεις  λογισμικών iOS, Android, Windows.
  • Σειριακός αριθμός συσκευής Ι.Μ.Ε.Ι.: χρησιμότητα, ταυτότητα, ασφάλεια
  • Πως λειτουργούν τα κινητά τηλέφωνα

 

Τα πρώτα βήματα στην χρήση Κινητών και TAblets

  • Συμβουλές φόρτισης.
  • Ενεργοποίηση  της συσκευής.
  • Καθορισμός κάρτας SIM.
  • Παραμετροποίηση πρώτων ρυθμίσεων.
  • Εισαγωγή επαφών από προηγούμενη συσκευή
  • Δημιουργία λογαριασμών.
  • Παραμετροποίηση Mail.
  • Σύνδεση στο διαδίκτυο, σύνδεση στους λογαριασμούς, συγχρονισμός.
  • Περιήγηση στις ρυθμίσεις τηλεφώνου / Tablet.
  • Εκμάθηση – πλοήγηση στις συσκευές

 

Εφαρμογές Κινητών και Tablets

  • Πρόσβαση σε εφαρμογές.
  • Εγκατάσταση από google play, App Store ή χωρίς Google Play, Market place or store, πληρωμή εφαρμογών, αναζήτηση εφαρμογών, προτάσεις εφαρμογών ανάλογα με τις ανάγκες μας (προσωποποιημένα).
  • Τop 10 εφαρμογές, δωρεάν παιχνίδια.
  • Δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας εφαρμογών, επαφών και προσωπικών αρχείων.
  • Σύνδεση και μεταφορά δεδομένων στον H/Υ.
  • Αποφυγή κακόβουλων εφαρμογών, μοντέλα εξειδικευμένης χρήσης.

 

GPS (Global Positioning System)

  • Χρήση του κινητού /  Tablet ως GPS.
  • Xρήση Google Maps.
  • Αποφυγή  χρεώσεων.
  • Επιλογή προγραμμάτων πλοήγησης, αποθήκευση αγαπημένων.

 

Camera

  • Χρήση του κινητού / Tablet ως φωτογραφική μηχανή και βιντεοκάμερα.
  • Ρυθμίσεις φωτογραφικής μηχανής και βιντεοκάμερας.
  • Λειτουργία φωτογραφικής μηχανής και βιντεοκάμερας στα κοινωνικά δίκτυα.

 

 Tips

  • Πως μειώνουμε την κατανάλωση της μπαταρίας.
  • Πως αποφεύγουμε χρεώσεις.
  • Πως μετράμε πόσο έχουμε καταναλώσει.
  • Πως αλλάζουμε back ground.
  • Πως κάνουμε αντίγραφα ασφαλείας για τις επαφές μας.
  • Πως περνάμε μουσική στο τηλέφωνο /  Τablet.
  • Πως ασφαλίζουμε τη συσκευή μας.
  • Πως βάζουμε απόκρυψη.
  • Πως ρυθμίζουμε το δικό μας ringtone.
  • Πως αυξάνουμε τα γράμματα στο μενού.
  • Πως βλέπουμε ταινίες με υπότιτλους.
  • Γενικές ρυθμίσεις στα social networks.
  • Αναβαθμίσεις λογισμικών ios /Android /Windows.

 

Troubleshooting: Προβλήματα και Βλάβες Κινητών και Tablets – Αντιμετώπιση

  • Συγκεκριμένες βλάβες κινητών τηλεφώνων.
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων / επισκευές
  • Μελέτες Περίπτωσης – Πρακτικές Εφαρμογές

 

Διαχείριση  Service και Πωλήσεων – Εξυπηρέτηση Πελατών

  • Αναφορά βλαβών.
  • Εξυπηρέτηση πελατών.
  • Προσέγγιση  στην κατανόηση του προβλήματος της συσκευής.
  • Οργάνωση Service.
  • Πωλήσεις προϊόντων.
  • Το σεμινάριο ΤΕΧΝΙΚΟΣ – ΠΩΛΗΤΗΣ ΚΙΝΗΤΩΝ (SMARTPHONES) και TABLETS, απευθύνεται σε ανθρώπους που έχουν αγάπη για την τεχνολογία, ανεξαρτήτως αν διαθέτουν ή όχι σχετικό background σπουδών Πληροφορικής / Ηλεκτρονικών / Τεχνικών.
  • Απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να κατανοήσουν τα μυστικά των smartphones και tablets προκειμένου να μπορέσουν να εργαστούν ως Τεχνικοί / Πωλητές σε καταστήματα και αλυσίδες πώλησης ηλεκτρονικού εξοπλισμού.

 

  • Κρατήσεις θέσεων με συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας και κατάθεση προκαταβολής.
  • Για τραπεζική κατάθεση του ποσού του σεμιναρίου, χρησιμοποιήστε τους παρακάτω λογαριασμούς:
Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ
 IBAN GR 35 0172 1540 0051 5403 8738 483 
Τράπεζα ΕΘΝΙΚΗ
 IBAN GR 76 0110 8620 0000 8624 8000 282
Δικαιούχος ΜΑΡΙΑ ΧΑΪΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΚΕΚ PRAXIS Ε.Ε.

Με το τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν κατακτήσει σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες σε:

  • Λειτουργία κινητών και Laptops
  • εφαρμογές, tips, χειρισμός
  • Λογισμικά, αναβαθμίσεις
  • συμβουλές για τον πελάτη
  • Εντοπισμός και επίλυση προβλημάτων και επισκευή βλαβών
  • Δεξιότητες πωλήσεων, οργάνωσης και εξυπηρέτησης πελατών

Βεβαίωση Συμμετοχής σε Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης, από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (ΚΕΔΙΒΙΜ 2) PRAXIS (Αριθμός Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 11101832).

Gallery Σεμιναρίου

praxis logo

Παρακολουθήστε το video του Σεμιναρίου

praxis logo

image/svg+xml
Φόρμα ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

    Ενδιαφέρομαι για
    Περιοχή ενδιαφέροντος
    X
    CONTACT US