Είστε εδώ

Ψυχολόγος M.Sc.

Χριστίνα ΚΑΛΑΒΡΗ, Ψυχολόγος M.Sc.

ΣΠΟΥΔΕΣ

  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης: «Η Σύγχρονη Εγκληματικότητα και η Αντιμετώπισή της», Τομέας Εγκληματολογίας, Τμήμα Κοινωνιολογίας, βαθμός «Άριστα, 9.4», Πάντειο Πανεπιστήμιο (2011).
  • Κάτοχος Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος Ψυχολόγου (2010).
  • Πτυχίο: Τμήμα Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου (2008).

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • Ιανουάριος 2017-σήμερα: Επιστημονική συνεργάτιδα Εταιρείας Προστασίας Ανηλίκων Χαλκίδας.
  • Νοέμβριος 2016-σήμερα: Επιστημονική συνεργάτιδα Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων, παροχή υπηρεσιών ψυχολόγου στην κοινωνική-πολιτιστική υπηρεσία ΔΗ.Κ.Α.ΔΙ.ΜΕ. (Δημοτική Κοινωνική Αλληλεγγύη Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων).
  • Νοέμβριος 2015-σήμερα: Συντονίστρια Εθελοντικού Προγράμματος Δημιουργικής Απασχόλησης ΑμεΑ του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκίδας και του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων, στο χώρο του ΚΕ.Φ.Ι.ΑΠ. Ευβοίας.
  • 2014-σήμερα: Μέλος ΕΣΣΛΕΠΕ,  Εργαστηρίου Λογοθεραπείας-Συμβουλευτικής Π.Τ.Δ.Ε. Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • 2010-2013: Ερευνήτρια Παντείου Πανεπιστημίου κατά τη διεξαγωγή του Ευρωπαϊκού Προγράμματος για την Αξιολόγηση των Πρακτικών της Επανορθωτικής Δικαιοσύνης με τίτλο: “3E RJ MODEL: The 3E Model for a Restorative Strategy in Europe”.
  • Νοέμβριος 2011: Εισηγήτρια τεχνικών επίλυσης συγκρούσεων και διαμεσολάβησης στο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Εκπαίδευση στη Διαμεσολάβηση» (με έμφαση στα πολύ-πολιτισμικά περιβάλλοντα), που διοργάνωσε το Κέντρο Ημέρας Βαβέλ από κοινού με το Ελληνικό Κέντρο Κοινωνικής Διαμεσολάβησης.
  • Σεπτέμβριος 2010- Οκτώβριος 2011: Ερευνήτρια, Metron Analysis, εταιρία πολιτικής έρευνας (δημοσκοπήσεων) και ερευνών αγοράς.
  • 16-17 Απριλίου 2010 (Ρέθυμνο): «Η Σχολική Διαμεσολάβηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση», επιστημονική συνεργάτιδα σε σεμινάριο του διδασκαλείου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Σχολικά έτη 2008-2009 και 2009-2010: «Πρόγραμμα Διαμεσολάβησης Συνομηλίκων: Πιλοτική Εφαρμογή στo Ιωνίδειο Πειραματικό Γυμνάσιο», Πειραιά.

ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

  • Ακαδημαϊκό έτος 2007-2008: Ασκούμενη ψυχολόγος, «Εταιρία Κοινωνικής Ψυχιατρικής και Ψυχικής Υγείας», για την απο-ασυλοποίηση ηλικιωμένων ασθενών.

ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Α. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

  • Μάρτιος 2017: Παρουσίαση εισήγησης σε εκπαιδευτική συνάντηση για γονείς του Δημοτικού Σχολείου Τριάδας και της εκκλησίας, με τίτλο: «Ο ρόλος των φορέων κοινωνικοποίησης στην ανάπτυξη συμβουλευτικής σχέσης με τα παιδιά» (19/ 03/2017).
  • Μάρτιος 2017: Παρουσίαση εισήγησης και διοργάνωση εκπαιδευτικής εσπερίδας για γονείς με το Σχολικό Σύμβουλο της περιφέρειας και το Διευθυντή του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ψαχνών. Η ημερίδα με τίτλο «Συνεργασία και διαχείριση συγκρούσεων στη σχέση σχολείου-οικογένειας» διεξήχθη στις 15 Μαρτίου και ο τίτλος της εισήγησης «Τυπικοί και άτυποι κανόνες για την πρόληψη των συγκρούσεων στο σχολείο και στην οικογένεια».
  • Μάρτιος 2017: Παρουσίαση εισήγησης σε ημερίδα για τους γονείς του 3του Γυμνασίου Χαλκίδας με θέμα «Έμφυλες ταυτότητες, σωματικές αλλαγές στην εφηβεία και ανθρώπινα δικαιώματα» και τίτλο «Η μεταβλητή κοινωνικό φύλο στα θέματα ενδοοικογενειακής βίας και η άμβλυνση των στερεοτύπων». Η ημερίδα διεξήχθη στις 6 Μαρτίου, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Νομαρχιακού Μεγάρου Χαλκίδας στα πλαίσια θεματικών εβδομάδων.
  • Μάρτιος 2017: Παρουσίαση για το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Καπετάνιου (Ψαχνά Ευβοίας), στα πλαίσια ενημερωτικών συναντήσεων για γονείς. Θέμα συζήτησης: «Διαχείριση αρνητικών συναισθημάτων, αύξηση της αυτοπεποίθησης και υποστήριξη παιδιών κι εφήβων πριν και κατά τη διάρκεια περιόδων εξετάσεων».
  • Φεβρουάριος-Μάρτιος 2017: Εισηγήτρια ΛΑΕΚ (πρόγραμμα 26 ωρών), με θέμα: «Διαχείριση συναισθημάτων στη διασφάλιση της συνεργασίας μαθητών-καθηγητών & Διαταραχές άγχους σε παιδιά και εφήβους κατά τις περιόδους εξετάσεων», συνεργασία με το Praxis.
  • Φεβρουάριος-Μάρτιος 2017: Εισηγήτρια ΛΑΕΚ (πρόγραμμα 26 ωρών), με θέμα: «Συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών (μαθητών)-πρακτικές εφαρμογές στη διαχείριση των συναισθημάτων και στη διασφάλιση της συνεργασίας μαθητών-καθηγητών- Εναλλακτικές της τιμωρίας λύσεις.», σε συνεργασία με το Praxis.
  • Δεκέμβριος 2016: Παρουσίαση για το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Καπετάνιου (Ψαχνά Ευβοίας), στα πλαίσια συναντήσεων γνωριμίας των Κοινωνικών Υπηρεσιών ΔΗ.Κ.Α.ΔΙ.ΜΕ. με τους γονείς. Θέμα συζήτησης: «Το κίνητρο της επιτυχίας, ο ρόλος της συνεργασίας και η αξιολόγηση: προτάσεις για την κινητοποίηση των μαθητών και τη βελτίωση των ακαδημαϊκών επιδόσεων μέσα από την κοινωνικοποίηση στο φροντιστήριο γλωσσών», σε συνεργασία με τη Νίκη Καραγκούνη, κοινωνική ανθρωπολόγο.
  • Νοέμβριος 2016: «Μορφές Βίας κατά των γυναικών και προστατευτικοί παράγοντες», μέλος οργανωτικής επιτροπής και εισηγήτρια σε διεπιστημονική συζήτηση- στρογγυλό τραπέζι στα πλαίσια δράσεων για την 25η Νοεμβρίου ως Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών.
  • Οκτώβριος 2016: «Αναζητώντας τα «μηνύματα» των καιρών στα σχολικά περιβάλλοντα», συμμετοχή στην οργανωτική και στην επιστημονική επιτροπή και εισηγήτρια των θεμάτων «Ειρηνική επίλυση προβλημάτων στις ομάδες κοινωνικοποίησης των παιδιών» και «Εθελοντική Ομάδα Δημιουργικής Απασχόλησης ΑμεΑ Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων: ένα καλό παράδειγμα συνέργειας μεταξύ εθελοντών, θεσμών προστασίας ατόμων με αναπηρίες και πανεπιστημίου».
  • Οκτώβριος 2016: «Βοήθεια στο Σπίτι: Ένας θεσμός για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Παροχή φροντίδας και προστασίας σε άτομα τρίτης ηλικίας και ΑμεΑ», εισηγήτρια αναφοράς δράσεων Εθελοντικής Ομάδας Δημιουργικής Απασχόλησης ΑμεΑ Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων.
  • Ιούνιος 2016: «Εθελοντισμός και Αναπηρία», εισηγήτρια και μέλος της οργανωτικής επιτροπής του διημέρου επιστημονικού συνεδρίου (16 και 17 Ιουνίου, στην Τριάδα Ευβοίας) που συνδιοργανώθηκε από την πολιτιστική υπηρεσία του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων, το ΕΣΣΛΕΠΕ, Ινστιτούτο Συμβουλευτικής και Λογοθεραπείας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, το ΚΕΦΙΑΠ Ευβοίας, το Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας, το Δημοτικό Σχολείο Τριάδας, την 1τη Εκπαιδευτική Περιφέρεια Δημοτικής Εκπαίδευσης Ευβοίας και την Εταιρεία Πολιτισμού Χαλκίδας. Παρουσίαση εισήγησης σχετικά με τις δράσεις της ομάδας δημιουργικής απασχόλησης ΑμεΑ του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων.
  • Μάιος 2016: Διοργάνωση δομημένης επιμορφωτικής συνάντησης, στα πλαίσια των δράσεων για την ευαισθητοποίηση μαθητών σχολικής ηλικίας απέναντι στη διαφορετικότητα και την αναπηρία, με τίτλο: «Έχω το χέρι μου κάτω από το δικό σου», με τη συμμετοχή των μαθητών των εργαστηρίων δημιουργικής απασχόλησης ΑμεΑ, Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων και ΚΕΦΙΑΠ Ευβοίας, μαθητών του 4του Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας και του 3του Δημοτικού σχολείου Ψαχνών.
  • Απρίλιος 2016: «Η διαχείριση της απώλειας ανάλογα με την ηλικία των παιδιών», παρουσίαση εισήγησης στα πλαίσια της επιμορφωτικής συνάντησης «Η έννοια της απώλειας και τρόποι διαχείρισης στη σχολική ηλικία», που διοργανώθηκε από το Δημοτικό σχολείο Αφρατίου Ευβοίας, με εκπαιδευτικούς και γονείς Δημοτικών Σχολείων της 2ρης Περιφέρειας Δημ. Εκπαίδευσης Ευβοίας και Νηπιαγωγείων της 5της Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Π.Α..
  • Μάρτιος 2016: «Βασικές αρχές της συνεργατικής διαχείρισης κρίσεων», παρουσίαση στην εκπαιδευτική ημερίδα της 5ης εκπαιδευτικής περιφέρειας δημοτικής εκπαίδευσης Χαλκίδας με θέμα: «Η διαχείριση συγκρούσεων στις ομάδες κοινωνικοποίησης των παιδιών (Οικογένεια, σχολείο, συνομήλικοι).
  • Φεβρουάριος 2016: Συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Οικογένειας της Ιεράς Μητρόπολης Χαλκίδος, στην παρουσίαση εισήγησης με τίτλο: «Η ειρηνική επίλυση συγκρούσεων στο σχολείο και στην οικογένεια».
  • Δεκέμβριος 2015: Συμμετοχή στη επιστημονική επιτροπή του επιμορφωτικού συνεδρίου με τίτλο: «Αναζητώντας τις δυναμικές του σύγχρονου σχολείου V», Αράχοβα, Πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Εκπαίδευση Λογοθεραπεία Συμβουλευτική, ΕΣΣΛΕΠΕ, ΕΚΠΑ.
  • Νοέμβριος 2015: «Οι θεωρίες για το διαφορετικό στη πράξη-Σχολικές πρακτικές και σχολική κουλτούρα», παρουσίαση εισήγησης και συμμετοχή στην οργανωτική επιτροπή της επιστημονικής ημερίδας-συνδιοργάνωσης του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων, της ΔΗ.ΚΑ.ΔΙ.ΜΕ. και του Ε.Σ.Σ.Λ.ΕΠ.Ε (Επιστημονικό ινστιτούτο σε συνεργασία με το Εθνικό και Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών), στο Ενιαίο Σχολείο Διρφύων.
  • Σεπτέμβριος 2015: Συμμετοχή στην οργανωτική επιτροπή ημερίδας για γονείς κι εκπαιδευτικούς, με τίτλο «Πρόληψη και Διαχείριση Κρίσεων στο σχολικό περιβάλλον» και παρουσίαση της εισήγησης: «Η ενθάρρυνση των κοινωνικών ρόλων και η πρόληψη των σχολικών συγκρούσεων». Μια συνδιοργάνωση του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων, της ΔΗ.ΚΑ.ΔΙ.ΜΕ. και του Ε.Σ.Σ.Λ.ΕΠ.Ε (Εθνικό και Καποδιστριακό Παν/μιο Αθηνών).
  • Ιούνιος 2015:  Παρουσίαση εισήγησης με τίτλο: «Η προώθηση της ηθικής ανάπτυξης των μαθητών μέσω διαλεκτικών δραστηριοτήτων», στην ημερίδα για εκπαιδευτικούς: «Συνδυασμός διαφοροποιημένων διδακτικών πρακτικών με ιδέες που απορρέουν από έρευνες».
  • Μάιος 2015: Συμμετοχή στην επιστημονική επιτροπή και παρουσίαση δια-σχολικής ημερίδας με τίτλο: «Η σχέση στάσεων, αντιλήψεων και συμπεριφοράς στα παιδιά. Διευθετώντας παράπονα και συγκρούσεις- καλλιεργώντας το αίσθημα του δικαίου και της υποχρέωσης», στο 9το δημοτικό σχολείο «Γιάννης Σκαρίμπας», σε συνεργασία με το 21του δημοτικό σχολείο Χαλκίδας, το Δρ. Πέτρο Ορφανό, Σχολικό Σύμβουλο και το Ινστιτούτο Συμβουλετικής και Λογοθεραπείας Ε.Σ.Σ.Λ.ΕΠ.Ε (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Χαλκίδα.
  • Μάιος 2015: Παρουσίαση εισήγησης με τίτλο: «Προσδοκίες των ενηλίκων από τα παιδιά ανάλογα με την ηλικία τους και «κρίσιμα» στάδια της ανάπτυξης» στο Πνευματικό Κέντρο Φάρου Αυλίδος, στα πλαίσια συνεργασίας με το κατηχητικό σχολείο.
  • Σχολικό έτος 2014-2015, Φεβρουάριος-Μάιος: Συνεργασία με 9το και 21το, δημοτικά σχολεία Χαλκίδας, σε διασχολικό πρόγραμμα για την αύξηση της συνεργασίας και τη μείωση της σχολικής βίας. Σε συνεργασία με το σχολικό σύμβουλο δρ. Πέτρο Ορφανό και το επιστημονικό σωματείο ΕΣΣΛΕΠΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Σχολικό έτος 2014-2015: Συμμετοχή στην οργανωτική επιτροπή της διοργάνωσης με θέμα «Διασχολικές Επιμορφώσεις Συνέργειας και Σχολικής Κουλτούρας», υπό την επίβλεψη του Εργαστηρίου Συμβουλευτικής και Λογοθεραπείας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών).
  • Δεκέμβριος 2014: Παρουσίαση εισήγησης στο Διεθνές συνέδριο που πραγματοποιήθηκε από το δημοτικό σχολείο Φάρου Αυλίδος, με θέμα: «Η συμβουλευτική και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών ως εργαλείο προόδου των μαθητών». Τίτλος: «Ο ρόλος των γονέων στη «μάθηση της υπευθυνότητας»»,
  • Ιούνιος 2014: Παρουσίαση  εισήγησης στην ημερίδα «Επιστημονική συνεργασία με βάση την ειλικρίνεια και το σεβασμό», που διοργάνωσε το 9το Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας, προς εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τίτλος εισήγησης: «Δράσεις anti-bulling στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: τα άμεσα και τα έμμεσα οφέλη».
  • Μάρτιος 2014: Συμμετοχή στην επιστημονική επιτροπή της ημερίδας «Σχολικός Εκφοβισμός: από τη θεωρία στη δράση!» (μέρος 2ρο, 31/03/2014). Παρουσίαση εισήγησης με τίτλο «Επίλυση των ενδοσχολικών συγκρούσεων από-κάτω: δράσεις μεταξύ των μαθητών».
  • Φεβρουάριος 2014: Παρουσίαση εισήγησης στην ημερίδα «Σχολικός Εκφοβισμός: από τη θεωρία στη δράση!» που πραγματοποιήθηκε στη Χαλκίδα (26/02/2014) ως συνδιοργάνωση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Παρουσίαση-εισήγηση με τίτλο «Η αξιοποίηση της σύγκρουσης ως εκπαιδευτική ευκαιρία» και «Εναλλακτικές δράσεις ως πρόταση απέναντι σε τακτικές απαγόρευσης», από κοινού με τον Δρ Πέτρο Ορφανό, Σχολικό Σύμβουλο της 1της Εκπαιδευτικής Περιφέρειας.
  • Φεβρουάριος 2014: Παρουσίαση της ανοικτής ημερίδας για γονείς και εκπαιδευτικούς, με τίτλο «Δράσεις των Μαθητών για την Ευαισθητοποίηση ενάντια στη Σχολική Βία» (10/02/2014), στο Δημοτικό Σχολείο Φάρου Αυλίδος, ως κεντρική εισηγήτρια, με τη συμμετοχή του Σχολικού Συμβούλου.
  • Σχολικό έτος 2013-2014: Συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Φάρου Αυλίδος για την εφαρμογή δράσεων ευαισθητοποίησης της κοινότητας ενάντια στη σχολική βία.
  • Μάιος 2013: Συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Μακρυκάπας Ευβοίας, ως κεντρική εισηγήτρια σε ομιλία με αφορμή τη γιορτή της Μητέρας, με τίτλο «Η ανάπτυξη των παιδιών μέσα από τη σχέση μητέρας-παιδιού».
  • Μάρτιος 2013: Συνεργασία με τους «Πολίτες Εν Γνώσει» και το γυναικείο σύλλογο «Η Έκφραση». Κεντρική εισήγηση σε τακτική συνεδρία του «Ελεύθερου Πανεπιστημίου» με τίτλο «Κακοποίηση Ανηλίκων: Θέματα Πρόληψης κι Αντιμετώπισης», Ψαχνά Ευβοίας.
  • Σεπτέμβριος- Οκτώβριος 2012: Διεξαγωγή επιστημονικής έρευνας με τίτλο «Κοινωνιοψυχολογική διερεύνηση των συνθηκών αλλαγής της δράσης της κοινωνίας των πολιτών στο δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων εν καιρώ Μνημονίου» (μέθοδοι έρευνας: αρχειακή μελέτη δράσεων των τοπικών συλλόγων όπως αναφέρονταν στον τοπικό τύπο κατά τα έτη 2010-2012 και ημι-δομημένες συνεντεύξεις των μελών των ενεργών συλλόγων). Η έρευνα διεξήχθη και παρουσιάστηκε από κοινού με τον υποψήφιο διδάκτορα Παπαντωνόπουλο Μιχαήλ, στο 19ο Πανελλήνιο εντατικό σεμινάριο-συνέδριο για υποψήφιους διδάκτορες με τίτλο: «Ζητήματα μεθοδολογίας της έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες», Οκτώβρης 2012, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Πανεπιστημιούπολη Γάλλου, Ρέθυμνο.
  • Ιούλιος 2012: Συνεργασία με παιδική κατασκήνωση προσκόπων ως εμψυχώτρια δημιουργικής απασχόλησης και θεατρικού παιχνιδιού, Ψαχνά Ευβοίας.
  • Νοέμβριος 2011: Εισηγήτρια- συνεργάτιδα της καθηγήτριας εγκληματολογίας Βάσως Αρτινοπούλου στην ημερίδα «Σχολική Βία: Παρεμβαίνω- Προλαμβάνω-Αντιμετωπίζω» που διοργανώθηκε από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Δράμας. Οργάνωση της συμμετοχής των μαθητών μέσω βιωματικού εργαστηρίου, για την παρουσίαση τεχνικών επίλυσης προβλημάτων.
  • Μάιος- Ιούνιος 2011: Συμμετοχή σε έρευνα της καθηγήτριας εγκληματολογίας Βάσως Αρτινοπούλου (Πάντειο Πανεπιστήμιο). Διεξαγωγή συνεντεύξεων των επαγγελματιών του ποινικού συστήματος απονομής δικαιοσύνης σχετικά με την εμπειρία τους δουλεύοντας με τις ανήλικες γυναίκες κρατούμενες (Ελαιώνας). Η έρευνα δημοσιεύτηκε στα αγγλικά με τίτλο: Restorative justice and young females in custody. A Greek case study.
  • Απρίλιος 2010: Εισηγήτρια- εκπαιδεύτρια, σε ημερίδα-δράση ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης μαθητών για τη σχολική βία και την ειρηνική επίλυση συγκρούσεων, 9το Δημοτικό Σχολείο Ν. Σμύρνης (το πρόγραμμα διεξήχθη στη β’ δημοτικού, παρουσία του σχολικού συμβούλου και της διευθύντριας του σχολείου).

 

Β. ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΈΡΓΟ:

  • 2012: Ξενόγλωσση δημοσίευση: Artinopoulou, V., Michael, I., Kalavri, Ch., (2012) “Formal and Informal Restorative Justice Practices for Juveniles in Greece; Difficulties and challenges in practice”. Youth Voice Journal, vol.3 (1), pp.5-18.
  • 2010: Συνεργασία σε συγγραφικό έργο: Αρτινοπούλου Β., σε συνεργασία: Καλαβρή Χ., Μιχαήλ Η., 2010, Η Σχολική Διαμεσολάβηση: Εκπαιδεύοντας τους μαθητές στη διαχείριση της βίας και του εκφοβισμού, Νομική Βιβλιοθήκη.
  • 2010: «Οι Τρόποι Συλλογής και Αξιοποίησης Στοιχείων από τις ΜΚΟ για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα: ο ρόλος και η συνεισφορά τους στην Ελλάδα», Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία, βαθμός «Άριστα 10», Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τομέα Εγκληματολογίας (επιβλέπουσα καθηγήτρια: Λαμπροπούλου Έφη) (διαθέσιμη στην ηλεκτρονική σελίδα «Πάνδημος» της βιβλιοθήκης Παντείου Πανεπιστημίου).

 

Γ. ΛΟΙΠΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ-ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ:

  • Μάιος 2015-σήμερα: Δημιουργία ιστολογίου με επιστημονικές προσεγγίσεις σε ζητήματα που αφορούν την ατομική ανάπτυξη, τις πρακτικές των ομάδων κοινωνικοποίησης και θέματα εκπαίδευσης, με τίτλο: «Σε επίπεδο πεποιθήσεων….», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: seepipedopepoithisewn.blogspot.gr.
  • Περί αποκατάστασης μιας «χαμένης τιμής», στην εφημερίδα «Η Αυγή», 14/03/2013,ένθετο «Εντός Φύλου» και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://archive.avgi.gr/ArticleActionshow.action?articleID=759429.

 

Δ. ΑΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ:

  • Ξένες Γλώσσες: Αγγλικά, Γερμανικά.
  • Πιστοποιημένη εισηγήτρια ΛΑΕΚ.
  • Γνώση Η/Υ: MS Office και στατιστική επεξεργασία δεδομένων με Excel και SPSS.
  • Πιστοποιητικά προ-νοσοκομειακής φροντίδας (Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2016): α) «ΚΑΡΠΑ» και χρήση ηλεκτρικού απινιδωτή: BLS/AED PROVIDER COURSE, European Resuscitation Council, β) Αρχική Εκτίμηση και Αντιμετώπιση Πολυτραυματία: The Bleeding Control for the Injured (B-con) course, NAEMT.
  • Σεμινάρια Ειρηνικής Επίλυσης Διαφορών και Διαμεσολάβησης.
  • Συμμετοχή σε «workshop» γνωσιακών/ συμπεριφοριστικών τεχνικών για παιδιά κι εφήβους του καθηγητή Paul Stallard (φορέας: ΕΨΥΥΠΕ).
  • Εθελοντική συμμετοχή σε παιδικά προγράμματα και φεστιβάλ και στη διοργάνωση επιστημονικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου Διρφύων-Μεσσαπίων.

 

  • Ερευνητικά ενδιαφέροντα: ειδική αγωγή και κοινωνική ένταξη, διαδραστικές εκπαιδευτικές μέθοδοι, εκπαιδευτικές μέθοδοι μέσω (θεματικού) παιχνιδιού, εμψύχωση ομάδων, γενική πρόληψη της παραβατικότητας.
  • Ελεύθερος χρόνος- Ασχολίες- Ενδιαφέροντα: αρθρογραφία και συγγραφή, ζωγραφική, καλές τέχνες.

 

Ε. ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ:

2016: Παρακολούθηση της ημερίδας: «Δυναμική των σχέσεων σχολείου-οικογένειας», ΕΣΣΛΕΠΕ, ΕΚΠΑ σε συνεργασία με Σχολικούς Συμβούλους 1ης και 2ης Περιφέρειας Δημοτικής εκπαίδευσης Ευβοίας και 5ης Περιφέρειας Προσχολικής Εκπαίδευσης.

2012: Παρακολούθηση του σεμιναρίου: «Ζητήματα μεθοδολογίας της έρευνας στις κοινωνικές επιστήμες», τμήμα Κοινωνιολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης.

2011: Παρακολούθηση διημερίδας: «Καταπολέμηση των διακρίσεων στην Ελλάδα: Πολιτικές για την καταπολέμησή τους και ο ρόλος της κοινωνίας των πολιτών», Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, Ινστιτούτο Κοινωνικής Πολιτικής, Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή της Ελλάδος, ΚΕΚ ΙΝΕ ΓΣΕΕ, Εύξεινη Πόλη.

2011: Παρακολούθηση ημερίδας: «Μεγαλώνοντας ένα παιδί μέσα από τα κάγκελα της φυλακής», Κέντρο για τη Μελέτη και Πρόληψη της Κακοποίησης-Παραμέλησης των Παιδιών, Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος “DAPHNE III”.

2009: Παρακολούθηση Β΄ Διεθνούς συνεδρίου: «Η κοινωνία της διακινδύνευσης: προκλήσεις στον 21ο αιώνα», Ελληνική Κοινωνιολογική Εταιρία.

2009: Παρακολούθηση διεπιστημονικού συνεδρίου: «Προς την επάνοδο-Προοπτικές Κοινωνικής Μέριμνας για τους Αποφυλακιζόμενους», Επάνοδος, Κέντρο Επανένταξης Αποφυλακιζόμενων υπό την εποπτεία του Υπουργείου Δικαιοσύνης και Εργαστήρι Ποινικών και Εγκληματολογικών Ερευνών.

2009: Παρακολούθηση ημερίδας: «Κρίσεις και Συγκρούσεις στο Σχολικό Περιβάλλον», διοργάνωση Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας με τη συμμετοχή της Γερμανικής Σχολής Αθηνών.

2009: Παρακολούθηση του συνεδρίου: «Η εγκληματολογία απέναντι στις σύγχρονες προκλήσεις», Ελληνική Εταιρία Εγκληματολογίας.

2009: Παρακολούθηση ημερίδας: «Μην κλείνετε τα μάτια στη σχολική βία», Γενικό Πειραματικό Λύκειο Βαρβακείου Σχολής.

2008: Παρακολούθηση διεθνούς συνεδρίου: «Η σύγχρονη εγκληματικότητα, η αντιμετώπισή της και η εγκληματολογία», Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, τμήμα Κοινωνιολογίας, τομέας Εγκληματολογίας.

2008: Παρακολούθηση συνεδρίου: «1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εξελικτικής Ψυχολογίας», Ελληνική Ψυχολογική Εταιρία και Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών.

2006: Παρακολούθηση συνεδρίου: «2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας: Η συμβουλευτική ψυχολογία στους άνδρες, θεωρία, έρευνα, παρέμβαση», Ελληνική Ψυχολογική Εταιρία, κλάδος συμβουλευτικής ψυχολογίας.

2006: Παρακολούθηση συνεδρίου: «Η έρευνα στις επιστήμες της αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας παιδιών και εφήβων» ΕΨΥΥΠΕ, Εταιρία για την Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων.

2006: Παρακολούθηση 5ου σεμιναρίου με θέμα: «Ψυχοκοινωνική στήριξη του παιδιού με καρκίνο και της οικογένειάς του», Ογκολογικό τμήμα Νοσοκομείου Παίδων, Αγλαΐα Κυριακού.

2006: Παρακολούθηση συνεδρίου: «19ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχιατρικής», Ελληνική Ψυχιατρική Εταιρία.

2005: Παρακολούθηση συνεδρίου: «5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνικής Ψυχολογίας», Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, τμήμα Ψυχολογίας.

2005: Παρακολούθηση συνεδρίου: «Ψυχολογία και Κοινωνία», Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, τμήμα Ψυχολογίας.

 

Καλωσόρισμα

Καλωσήρθατε στο ΙΕΚ PRAXIS, το πιο Ποιοτικό Εκπαιδευτήριο. Το ΙΕΚ PRAXIS διαθέτει Υπερσύγχρονες Εγκαταστάσεις, την πιο Δυνατή Ομάδα Εκπαιδευτών και σημαντικές Εταιρικές Συνεργασίες για την εξασφάλιση της πρακτικής άσκησης και την αποτελεσματική επαγγελματική προώθηση των αποφοίτων του.

Διαβάστε την γνώμη των επιτυχημένων Αποφοίτων μας, αποφασίστε με την βοήθεια των εξειδικευμένων Συμβούλων μας για το πρόγραμμα που σας ταιριάζει, επιλέξτε μία από τις 50 Δυναμικές Ειδικότητες του ΙΕΚ PRAXIS ή κάποιο από τα δεκάδες Εξειδικευμένα μας Σεμινάρια και κάντε ΣΗΜΕΡΑ την Πρώτη Πράξη της Επαγγελματικής σας Επιτυχίας!

Επικοινωνία