#ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

#Στέλεχος Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης & Ψυχαγωγίας Πελατών Τουρισμού: Tourist Sales, Customer Care & Entertainment Specialist


  • Τύπος ΣεμιναρίουΜε φυσική παρουσία
  • ΠόληΑθήνα
  • Έναρξη Αθήνα24/10/2023
  • Διάρκεια15 εβδομάδες
  • Συχνότητα3 φορές την εβδομάδα: κάθε Τρίτη – Πέμπτη - Παρασκευή
  • ΕπιδότησηΈκπτωση -200€ (= 760 €) για εγγραφές έως 31/8/2023
  • Τιμή960.00€

Το πρόγραμμα στοχεύει στην ταχύρρυθμη εκπαίδευση σε ειδικά θέματα της Τουριστικής Βιομηχανίας.

Στοχεύει στο να εκπαιδεύσει στελέχη που θα μπορούν να υποστηρίξουν τον Τουριστικό κλάδο σε εξειδικευμένα θέματα όπως οι Δημόσιες Σχέσεις, οι Πωλήσεις και η Εξυπηρέτηση Πελατών, το Animation και η οργάνωση Ψυχαγωγικών Εκδηλώσεων στις Τουριστικές Μονάδες.

Τέλος, παρέχει εξοικείωση με την ορολογία στις κύριες ξένες γλώσσες της τουριστικής βιομηχανίας.

Το σεμινάριο είναι αυτόνομο και – με την ολοκλήρωσή του – καλύπτει πλήρως την ύλη που περιέχει.

Ωστόσο, όσοι το επιθυμούν, μπορούν να συνεχίσουν την παρακολούθηση και στους άλλους κύκλους Ξενοδοχειακών Σπουδών, με εμβάθυνση σε επιπλέον εξειδικευμένα τουριστικά αντικείμενα.

Μπορεί να επιλεχθεί και η παρακολούθηση ΜΕΝΟΝΩΜΕΝΩΝ μαθημάτων

 

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις εξής εκπαιδευτικές ενότητες

  1. Δημόσιες Σχέσεις (Public Relations – PR)
  2. Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών (Sales & Customer Care)
  3. Animation & Ψυχαγωγία Πελατών (Animation & Customer Entertainment)
  4. English for Tourism – Αγγλικά για τον Τουρισμό
  5. Deutsch im Tourismus – Γερμανικά για τον Τουρισμό
  6. Francais du Tourisme – Γαλλικά για τον Τουρισμό

 

Το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα για κάθε ενότητα είναι το παρακάτω:

Δημόσιες Σχέσεις (Public Relations – PR)

Δημόσιες Σχέσεις (Public Relations – PR)

  • Εισαγωγή στις δημόσιες σχέσεις: Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη σύγχρονη επιχείρηση,
  • Ανάλυση του μοντέλου επικοινωνίας δημοσίων σχέσεων
  • Δημόσιες σχέσεις και κοινή γνώμη
  • Η σχέση της διαφήμισης με τις δημόσιες σχέσεις,
  • Η σχέση της προώθησης πωλήσεων με τις δημόσιες σχέσεις
  • Η σχέση της προπαγάνδας με τις δημόσιες σχέσεις,
  • Η σχέση Ανθρωπίνων σχέσεων με τις δημόσιες σχέσεις
  • Οι διάφορες ομάδες κοινού από τη σκοπιά των Δημοσίων σχέσεων
  • Οι έρευνες των δημοσίων σχέσεων, Η διαδικασία έρευνας της κοινής γνώμης
  • Πρακτική των δημοσίων σχέσεων: Δημόσιες σχέσεις με προσανατολισμό την αγορά, Ο προγραμματισμός και τα στάδια του προγράμματος των δημοσίων σχέσεων
  • Τα χρησιμοποιούμενα μέσα για την ανάπτυξη των δημοσίων σχέσεων
  • Επιλογή μέσων για τις δημόσιες σχέσεις: Η τηλεόραση, Το ραδιόφωνο, Ο Τύπος
  • Ειδικές εκδηλώσεις, Δελτία τύπου – συνέδρια, Οι σύμβουλοι Δημοσίων σχέσεων
  • Ασκήσεις εφαρμογής και Μελέτες Περίπτωσης Δημοσίων σχέσεων στον Τουρισμό

Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών (Sales & Customer Care)

Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών (Sales & Customer Care)

  • Η οργάνωση και διοίκηση των πωλήσεων
  • Οι στόχοι και οι δραστηριότητες της λειτουργίας της πώλησης
  • Η δομή και η οργάνωση των πωλήσεων (βάση αγοράς –βάση περιφέρειας – με βάση το κοινό-στόχου κλπ) – Η στρατηγική των πωλήσεων
  • Μέθοδοι προσδιορισμού αριθμού πωλητών – Καθήκοντα των πωλητών – Τρόποι υπολογισμού των αμοιβών των πωλητών
  • Προσόντα και ικανότητες των πωλητών – Προσέλκυση υποψηφίων πωλητών – Αξιολόγηση και επιλογή – Εκπαίδευση – Τύποι πωλητών
  • Σχεδιασμός πωλήσεων: Μέθοδος πώλησης προσανατολισμένη στις πωλήσεις
  • Σχεδιασμός πωλήσεων: Μέθοδος πώλησης προσανατολισμένη στον πελάτη
  • Εντοπισμός υποψηφίων πελατών και αξιολόγησή τους
  • Η προσωπική πώληση
  • Η παρουσίαση και η επίδειξη
  • Εφαρμογή του τύπου AIDA (Attention Interest Desire Action)
  • Η αντιμετώπιση και ο χειρισμός των αντιρρήσεων
  • Το κλείσιμο της πώλησης
  • Οι δραστηριότητες μετά την πώληση
  • Μέθοδοι διαπραγμάτευσης – Η τεχνική των ερωτήσεων
  • Τηλεφωνική επικοινωνία
  • Προγραμματισμός ανάπτυξης σχέσεων με πελάτες
  • Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών
  • Διάκριση μεταξύ διαφόρων ειδών πελατών
  • Η σημασία των πελατών, των προσδοκιών και των αναγκών τους
  • Δημιουργία καλών σχέσεων ανάμεσα σε πελάτη και τουριστική επιχείρηση

Animation & Ψυχαγωγία Πελατών (Animation & Customer Entertainment)

Animation & Ψυχαγωγία Πελατών (Animation & Customer Entertainment)

  • Η ψυχαγωγία ως τουριστικό προϊόν
  • Οι ψυχαγωγικές δραστηριότητες στο ξενοδοχείο
  • Ορισμοί και καθήκοντα animation και animateurs
  • Τι είναι και πώς λειτουργεί μια ομάδα animation
  • Επιλογή ειδικοτήτων προσωπικού ομάδας animation
  • Ειδικότητες της animation: DJs, χορευτές, μάγοι, ακροβάτες, αερόμπικ, fitness, γιόγκα, τένις, ιππασία, εκπαιδευτές καταδύσεων και θαλάσσιων σπορ, κ.λπ.
  • Η προώθηση και η υποστήριξη των προγραμμάτων διασκέδασης
  • Αθλητικές δραστηριότητες – Αθλήματα (τένις, μπάσκετ, ποδόσφαιρο, βόλεϊ, κ.ά.)
  • Σχεδιασμός προγραμμάτων ψυχαγωγίας ανάλογα με το είδος και την τοποθεσία της τουριστικής – ξενοδοχειακής μονάδας
  • Σχεδιασμός και οργάνωση προγραμμάτων ψυχαγωγίας ανάλογα με το group των πελατών
  • Τα προσόντα ενός εμψυχωτή διασκέδασης
  • Ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων animation
  • Παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και προσομοιώσεις – παιχνίδια ρόλων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων animation

 

English for Tourism – Αγγλικά για τον Τουρισμό

  • Λεξιλόγιο, ορολογία, γραμματική και σύνθεση φράσεων.
  • Ανάπτυξη ικανότητας γραφής και ανάγνωσης.
  • Αρχές συνομιλίας και επικοινωνίας
  • Τουριστικοί διάλογοι – Περιστάσεις Επικοινωνίας
  • Ανάγνωση και σύνταξη τουριστικών εντύπων.
  • Ταξιδιωτική, Ξενοδοχειακή και Τουριστική αλληλογραφία.

Deutsch im Tourismus – Γερμανικά για τον Τουρισμό

  • Λεξιλόγιο, ορολογία, γραμματική και σύνθεση φράσεων.
  • Ανάπτυξη ικανότητας γραφής και ανάγνωσης.
  • Αρχές συνομιλίας και επικοινωνίας
  • Τουριστικοί διάλογοι – Περιστάσεις Επικοινωνίας
  • Ανάγνωση και σύνταξη τουριστικών εντύπων.
  • Ταξιδιωτική, Ξενοδοχειακή και Τουριστική αλληλογραφία.

 

Francais du Tourisme – Γαλλικά για τον Τουρισμό

  • Λεξιλόγιο, ορολογία, γραμματική και σύνθεση φράσεων.
  • Ανάπτυξη ικανότητας γραφής και ανάγνωσης.
  • Αρχές συνομιλίας και επικοινωνίας
  • Τουριστικοί διάλογοι – Περιστάσεις Επικοινωνίας
  • Ανάγνωση και σύνταξη τουριστικών εντύπων.
  • Ταξιδιωτική, Ξενοδοχειακή και Τουριστική αλληλογραφία.
  • σε ανθρώπους που εργάζονται ήδη στον τουρισμό και θέλουν να αναβαθμίσουν και να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους
  • σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν καριέρα στον τουρισμό, αλλά επιθυμούν να αποκτήσουν στέρεες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις, σε σύντομο χρονικό διάστημα, χωρίς δέσμευση σε μακροχρόνιες σπουδές.
  • σε αποφοίτους τουριστικών σχολών διαφόρων ειδικοτήτων (μαγειρικής, ζαχαροπλαστικής, ξενοδοχειακών, τουριστικού πρακτορείου κλπ) που θέλουν να ολοκληρώσουν και να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους, ώστε να μπορούν να εργαστούν αποτελεσματικά ως στελέχη του Τουριστικού Κλάδου σε όλες τις εκδοχές του.

Με το τέλος του σεμιναρίου οι καταρτιζόμενοι θα έχουν κατακτήσει τις παρακάτω γνώσεις και δεξιότητες:

  • Θα έχουν αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες Δημοσίων Σχέσεων για τον Τουριστικό Τομέα.
  • Θα έχουν αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες Πωλήσεων και Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών.
  • Θα έχουν αποκτήσει γνώσεις Animateur- Εμψυχωτή και θα μπορούν να οργανώνουν εξειδικευμένα ψυχαγωγικά προγράμματα ανάλογα με τους πελάτες, το είδος και την τοποθεσία της τουριστικής επιχείρησης.
  • Θα έχουν κατακτήσει σημαντικά στοιχεία ορολογίας, επικοινωνίας, γραφής, ανάγνωσης και συνεννόησης με τους πελάτες του Τουρισμού και της Εστίασης, στις τρείς βασικές τουριστικές γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά.
  • Εφαρμόζονται σύγχρονες συμμετοχικές μέθοδοι διδασκαλίας, ειδικά σχεδιασμένες για ενηλίκους
  • Χρησιμοποιείται ψηφιακός εκπαιδευτικός εξοπλισμός και εποπτικά μέσα
  • Τα μαθήματα είναι τόσο θεωρητικά, όσο και πρακτικά – στα Εργαστήρια Τουρισμού και Επισιτισμού του ΚΕΔΙΒΙΜ PRAXIS – ενώ στα πλαίσια του σεμιναρίου θα γίνουν εκπαιδευτικές επισκέψεις σε πρότυπες τουριστικές επιχειρήσεις.

Παρέχονται ΔΩΡΕΑΝ Εκπαιδευτικές σημειώσεις σε ηλεκτρονική μορφή

Το σεμινάριο ΔΕΝ είναι επιδοτούμενο. Είναι αυτοχρηματοδοτούμενο.

ΟΜΩΣ: Το πρόγραμμα μπορεί να επιδοτηθεί-χρηματοδοτηθεί μέσω των πόρων του ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ.

Προϋπόθεση χρηματοδότησης: o ενδιαφερόμενος να είναι εργαζόμενος.

Την υποβολή φακέλου στο τμήμα ΛΑΕΚ-ΟΑΕΔ αναλαμβάνει ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός PRAXIS

Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο ΚΕΔΙΒΙΜ PRAXIS (κωδικός Πιστοποίησης Υπουργείου Παιδείας 1110-1832)

Παρακολουθήστε το video του Σεμιναρίου

praxis logo

Το εργαστήριο του Σεμιναρίου

praxis logo

image/svg+xml
Φόρμα ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

    Ενδιαφέρομαι για
    Περιοχή ενδιαφέροντος
    X
    CONTACT US