The Event Manager as a Manager
#ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

#The Event Manager as a Manager


  • Τύπος ΣεμιναρίουΜε φυσική παρουσία
  • ΠόληΑθήνα
  • Έναρξη Αθήνα02/12/2021
  • Ωράριο ΑθήναΑπογευματινό
  • Διάρκεια30 Ώρες
  • Συχνότητα2 Φορές / Εβδομάδα

Μάθε τα πάντα για το σχεδιασμό και τη διαχείριση εκδηλώσεων. Ένα σεμινάριο απαραίτητο σε κάθε επαγγελματία στον κλάδο του Τουρισμού.

ΣΑΡΙΠΟΛΟΥ 5 (δίπλα στο αρχαιολογικό μουσείο)
τηλ: 210-8230090 210-8825206

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1: Event Planner vs Event Manager

Η εξέλιξη της συγκεκριμένης εργασιακής θέσης μέσα από πολλούς τομείς που σχετίζονται άμεσα με το κομμάτι του τουρισμού. Οι βασικές αρμοδιότητες της θέσης, οι ικανότητες και γνώσεις που πρέπει να έχει ο επαγγελματίας και πώς τα social media επηρεάζουν πλέον καταλυτικά το τελικό αποτέλεσμα. Συνολική ανάλυση του σεμιναρίου και των τεχνικών που θα αναπτυχθούν.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2: Σχεδιασμός Συνεδρίου
• Τα βασικά βήµατα για τον σχεδιασµό ενός συνεδρίου
• Τι πρέπει να έχω στο µυαλό µου όταν συµµετέχω στην οργάνωση ενός συνεδρίου
• Ποιοι διοργανώνουν συνέδρια , γιατί και πού;

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3: Στήσιμο συνεδριακής αίθουσας
• Επιλογές κατόψεων, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
• Διάφορα σχήματα στησίματος ανάλογα με τις ανάγκες
• Διαρρύθμιση αίθουσας
• Εξοπλισμός εκδηλώσεων

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 4: Ζητήματα σωστού σχεδιασμού εκδηλώσεων
• Χρήσιμες οδηγίες και συμβουλές (tip!), που πρέπει να έχετε υπόψη κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού ενός συνεδρίου ή μιας εκδήλωσης.
• Πολύτιμες συμβουλές σχετικά με ζητήματα προβολής, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, σχεδιασμού εταιρικής ταυτότητας και ιεράρχησης διαδικασιών.
• Είναι για εμένα αυτό το επάγγελμα και τι ικανότητες και προσόντα απαιτεί από τον επαγγελματία για να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις;
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 5: Σχολιασμός πραγματικών εκδηλώσεων – Case study
• σχολιάζεις τι είναι αυτό το συνέδριο/ εκδήλωση αναλύεις το θέμα του
• ποιος το διοργανώνει
• σε ποιους απευθύνεται
• έχει σημασία για τη σύγχρονη εποχή η διοργάνωσή του
• τι χώρο επέλεξαν για τη διοργάνωση
• καλύφθηκαν πληροφορίες ζητήματος διαμονής των συνέδρων που δε ζουν στην Αθήνα
• είναι κατάλληλος ο χώρος που επέλεξαν ;
• ποιον άλλο χώρο θα αντιπροτείνετε για τη διοργάνωση;
• η αισθητική και τα γραφιστικά πώς δένουν με τη συνολική παρουσίαση;
• θα μπορούσαμε να αντιπροτείνουμε άλλη εναλλακτική αισθητική που να ταιριάζει με το θέμα;
• είχε χορηγούς επικοινωνίας ή και εμπορικούς χορηγούς και αν ναι ποιους;
• το πρόγραμμα τι περιλαμβάνει και πώς δομήθηκε;
• χρησιμοποίησαν online μέσα;

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 6 : Επισιτιστικός σχεδιασμός εκδήλωσης
• σε τι πρέπει να εστιάσουμε
• πώς ζητάμε επισιτιστική προσφορα
• διατροφές και εθιμοτυπικές συνήθειες
• γεύσεις στη σύγχρονη εποχή
• είδη πρωινών και γευμάτων
• εδεσματολογική σειρά παρασκευών κουζίνας
• είδη σερβιρίσματος
• open bar options
• καλό σχεδιασμός ιδανικού μενού εκδήλωσης

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 7: Τάσεις σύγχρονου συνεδριακού τουρισμού

• Αειφορία
• Τεχνολογία
• Κοινωνική Ευθύνη
• Πρωτοτυπία
• Οικειότητα
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 8: Event Marketing (marketing/ branding/ content marketing)

Στη σηµερινή εποχή οι εκδηλώσεις τείνουν να έχουν ως σκοπό τις οικονοµικές απολαβές και τη δηµιουργία ενός συγκεκριµένου image για το άτοµο, την εταιρεία ή τον φορέα διοργάνωσης. Οι ανάγκες των πελατών οι εταιρίες οργάνωσης εκδηλώσεων θα πρέπει να διαθέτουν πολλαπλά προσόντα. στρατηγική προσέγγιση, ‘’το reason why’’ πίσω από ένα event απαιτεί από την εταιρία οργάνωσης events γνώσεις marketing, management και communication. Αυτό έχει να κάνει με αυξανόµενη χρησιµοποίηση των events ως επικοινωνιακών εργαλείων από την πλευρά των πελατών.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ 9 & 10: Διάφορα θέματα
• Virtual and Online conferences
• Event στην κατηγορία του θεματικού και εναλλακτικού τουρισμού
• Πράσινα event
• Εvent design / concept/ mood boards/ flowers/ lighting – sound design
• Χορηγίες και χορηγικά πακέτα (sponsorship)
• Rsvp , λίστες καλεσμένων , hosting , health and safety
• Event Management Softwares / Budget Management
• Vendors and Venues (παρουσίαση των εγχώριων συνεργατών της αγοράς και των χώρων οργάνωσης εκδηλώσεων)
• Live meetings with event professionals (επισκέψεις επαγγελματιών της αγοράς στο χώρο ή διαδικτυακά και συζήτηση με τους σπουδαστές)

Το σεμινάριο απευθύνεται σε σπουδαστές και απόφοιτους τουριστικών ειδικοτήτων και διοίκηση/οικονομίας, ξενοδοχοϋπάλληλους, event managers και εργαζόμενους σε χώρους εκδηλώσεων.

 

  • Κρατήσεις θέσεων με συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας και κατάθεση προκαταβολής.
  • Για τραπεζική κατάθεση του ποσού του σεμιναρίου, χρησιμοποιήστε τους παρακάτω λογαριασμούς:
Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ
 IBAN GR 35 0172 1540 0051 5403 8738 483 
Τράπεζα ΕΘΝΙΚΗ
 IBAN GR 76 0110 8620 0000 8624 8000 282
Δικαιούχος ΜΑΡΙΑ ΧΑΪΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΚΕΚ PRAXIS Ε.Ε.

Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 (ΚΕΔΙΒΙΜ 2) PRAXIS (Αριθμός Πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ 1110 1832)

Το εργαστήριο του Σεμιναρίου

praxis logo

image/svg+xml
Φόρμα ενδιαφέροντος

Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.

    Ενδιαφέρομαι για
    Περιοχή ενδιαφέροντος
    X
    CONTACT US