Κατηγορία: Εκπαίδευση

Οι σπουδάστριες της Σχολής Εργοθεραπείας του ΙΕΚ PRAXIS πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ασκληπιείο Βούλας.

To τμήμα Εργοθεραπείας στο Ασκληπιείο ασχολείται με ορθοπαιδικά-νευρολογικά περιστατικά, σε ενήλικες ασθενείς. Οι σπουδάστριες γνώρισαν από κοντά τις σύγχρονες μεθόδους και πρακτικές εργοθεραπείας που χρησιμοποιούν οι επαγελματίες εργοθεραπευτές.

Μέθοδοι που συνδιάζουν την κλασσική εργοθεραπεία με την ψηφιακή εποχή, ακόμα και τη χρήση video games.

 

ιεκ εργοθεραπείας σχολη εργοθεραπειασ

 

Στόχοι του τμήματος εργοθεραπείας του Ασκληπιείου Βούλας είναι:

 

1. Να εκμεταλλευτεί την υπάρχουσα κινητικότητα με στόχο την αυτονομία. 

Ο ασθενής μαθαίνει με την υπάρχουσα τωρινή κινητικότητά του να λειτουργεί αυτόνομα σε όλες τις δραστηριότητες της καθημερινής του ζωής (μεταφορές, ένδυση-απόδυση, σίτιση, προσωπική υγιεινή κ.α.) μαθαίνοντας τεχνικές, χρησιμοποιώντας νέους τρόπους και κατάλληλα βοηθήματα. 
Δίνοντας βαρύτητα στην αυτονομία και την αυτουπηρέτηση, δεν παραμελούμε την προσπάθεια για βελτίωση της κινητικότητας. Δεν σημαίνει ότι έμμεσα προσπαθούμε να πούμε στον ασθενή ότι η κινητική του κατάσταση θα παγιωθεί στα επίπεδα που βρίσκεται στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.


2. Να βελτιώσει την κινητικότητα-αισθητικότητα και τις νοητικές λειτουργίες.

Παράλληλα με την αυτουπηρέτηση, γίνεται νευρομυϊκή και αισθητηριακή επανεκπαίδευση. Βελτίωση της αδρής - λεπτής κινητικότητας και συντονισμού.
Για αυτό το σκοπό, υπάρχουν τα πιο σύγχρονα διαγνωστικά και θεραπευτικά μέσα από την παγκόσμια αγορά. 
Μεγάλο τμήμα της θεραπευτικής διαδικασίας, αφορά την επανεκπαίδευση της κινητικότητας, σε δραστηριότητες καθημερινής ζωής. Στόχος βασικός της εργοθεραπείας (και φυσικά του Ασκληπιείου), είναι να ενταχθεί η κίνηση στην καθημερινή ζωή. Να μην μείνει ενα εργαστηριακό επίτευγμα.

Η αποκατάσταση του ασθενούς αποτελεί μία δυναμική διαδικασία μέσα από την οποία ο ασθενής κατακτά σταδιακά ανώτερα επίπεδα λειτουργικότητας. 

3. Εκπαίδευση σε αυτόνομη διαβίωση, σε πολύ βαριές αναπηρίες.

Υπάρχει μέσα στο χώρο της εργοθεραπείας σπίτι, με όλα τα μέσα πού παρέχει η υποστηρικτική τεχνολογία. Μπορεί να εκπαιδευτούν σε αυτό, σε πραγματικές συνθήκες, βαριές κινητικές αναπηρίες.

4. Εκπαίδευση σε εναλλακτική επικοινωνία.

Υπάρχουν τα τελειότερα και πιό σύγχρονα μέσα που παρέχει η τεχνολογία, ώστε να επιτυγχάνουν επικοινωνία αφασικοί ασθενείς. 
Ασθενείς με προβλήματα στην κίνηση, να μπορούν να εκμεταλευτούν τις σύγχρονες μορφές της τεχνολογίας. 

 

ιεκ εργοθεραπειασ σχολη εργοθεραπειασ

 

Πηγή: http://www.asklepieio.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=114&Itemid=190&lang=el

Διαβάστε περισσότερα για τη σχολή εργοθεραπείας / ΙΕΚ εργοθεραπείας του PRAXIS: https://www.iekpraxis.gr/eidikothta/voithos-ergotherapeias