Κατηγορία: Σεμινάρια

 Υπάρχουν 5.000.000 ενεργοί Έλληνες χρήστες του Facebook. Μάθετε πως να έρθετε σε επαφή μαζί τους. Στο δωρεάν σεμινάριο Social Media Marketing και digital marketing του ΙΕΚ PRAXIS μαθαίνουμε τις βασικές αρχές για να ξεκινήσουμε την προβολή είτε προσωπική είτε σε επίπεδο επιχείρησης στα social media.
Το σεμινάριο προσφέρει πολλά πρακτικά παραδέιγματα και συμβουλές για άμεσα θετικά αποτελέσματα και είναι κατάλληλο ακόμα και για αρχάριους στον κόσμο του social media marketing.

Παρουσιάζονται τεχνικές και πρακτικές που είναι απαραίτητες για κάθε στέλεχος διοίκησης επιχειρήσεων, ιδιοκτήτη, υπάλληλο, επιχειρηματία καθώς και οποιονδήποτε έχει ενδιαφέρον για τα social media.
Στο τέλος μέσα από ελεύθερο Q&A απαντώνται όλες οι τυχόν απορίες. Εισηγητής είναι ο Γιάννης Χατόλας, υπεύθυνος Marketing τoυ ΙΕΚ PRAXIS με πολυετή πείρα στον χώρο της δημιουργίας ψηφιακού περιεχομένου για επιχειρήσεις.

Ο όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων. Τα social media εμφανίζονται σε διάφορες μορφές όπως πχ. ιστολόγια, ιστοσελίδες όπως το Facebook, φόρουμς. Το σεμινάριο είναι μια καλή ευκαιρία για όσους θέλουν να ασχοληθούν με τον τομέα της πληροφορικής και της στελέχωσης επιχειρήσεων για να γνωρίσουν τις βασικές αρχές προώθησης στα social media καθώς και την θεωρία και πρακτική πίσω από τη δημιουργία περιεχομένου.

Η προώθηση ή μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης (αγγλικά: Social Media Marketing), αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της ψηφιακής προώθησης και διαφήμισης προϊόντων (Digital Marketing). Αφορά τις ενέργειες που γίνονται στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Youtube κτλ), οι οποίες αποσκοπούν στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών επιχειρήσεων.

Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν διεισδύσει στην καθημερινότητα των καταναλωτών, αλλά έχουν επαναπροσδιορίσει και τον τρόπο με τον οποίον οι επιχειρήσεις επικοινωνούν με τους καταναλωτές. Στα πλαίσια του μάρκετινγκ, τα κοινωνικά δίκτυα δίνουν τη δυνατότητα σε έναν καταναλωτή να επικοινωνήσει γρήγορα και με ελάχιστη προσπάθεια με εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλους καταναλωτές, ενώ από την πλευρά τους οι επιχειρήσεις, παρακολουθούν όλες αυτές τις συζητήσεις και τις διαδικτυακές κριτικές, προκειμένου να μάθουν τη γνώμη των χρηστών για τη μάρκα και τα προϊόντα τους, ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών, να προσαρμοστούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, να ακούσουν τι λέγεται συγκριτικά για τους ανταγωνιστές τους και να προσελκύσουν με ενέργειες μέσα από τα κοινωνικά μέσα περισσότερους πελάτες.

Στο σεμινάριο γίνεται ανασκόπηση των βασικών μέσων Social Media καθώς και βασικών τεχνικών που προσφέρουν άμεσα θετικά αποτελέσματα στην διαφήμιση και προώθηση επιχειρήσεων και προιόντων.

 

Ενότητα 1:

  • Εισαγωγή στo Social Media.
  • Επιλογή του κατάλληλου μέσου για ατομική ή και επιχειρησιακή προβολή.


Ενότητα 2:

  • Κοινωνικά Δίκτυα και μικρές επιχειρήσεις.
  • Blogging και δημιουργία ηλεκτρονικής παρουσίας

Ενότητα 3:

  • Το Facebook ως εργαλείο προώθησης.
  • Περιεχόμενο και κοινό.
  • Open Q&A πάνω στο Social Media Marketing

https://www.iekpraxis.gr/seminar/dorean-seminario-social-media-marketing

#iekpraxis
#openpraxis